Sajtóközlemény - Érd és Térsége Viziközmű Kft

A FOGYASZTÁSHOZ JOBBAN IGAZODÓ SZÁMLÁZÁS, BIZTONSÁGOSABB DÍJFIZETÉS
2010. szeptember 1-től megváltozik a ÉTV Kft. szolgáltatási területén a víz- és csatornadíj fizetés módja és ütemezése
2010. szeptember 1-től megváltozik a víz- és csatornadíj számlázás ütemezése és a fizetés módja. A vízóra-leolvasás és -számlázás között eddig eltelt 2-3 hónap lerövidül 30 napra. Egyben megszűnik a számlák díjbeszedő-leolvasóknak történő készpénzes kifizetése: a díjfizetés, a szeptember 1-jétől kézbesített számlák esetén, már csekken, egyéni átutalással vagy csoportos beszedési megbízással történhet.
 
Átmeneti nehézséget az okozhat fogyasztóinknak, hogy az átállás során szeptemberben vagy októberben az elszámolási torlódás miatt minden háztartásnak 2 db számlát kell kiegyenlítenie. Ez nem jelent többlet fizetést, csak a fizetés átcsoportosítását! Erre célszerű mindenkinek előre felkészülni.

Társaságunk a fogyasztóink kérésére, és a biztonságos pénzkezelés érdekében a mai kornak jobban megfelelő, egyszerűbben nyomon követhető fizetési rendet alkalmaz 2010. szeptember 1-jétől a víz- és csatornadíj számla kiegyenlítésére. A befizetett pénz biztonságán túl fontos az a fogyasztói igény is, hogy a tényleges fogyasztás és a díjfizetés között ne teljen el 2-3 hónap, ami a mai rendszert jellemzi. Ha az adott hónapban leolvasott mérőállás alapján a következő hónapban megérkezik a számla, akkor a fogyasztók jobban tudják követni vízfelhasználásukat, és gyorsabban tudnak cselekedni, ha mérsékelni szeretnék a vízszámlájukat.
 
A vízóra leolvasás módja változatlan marad, az eddigi periódus szerint kéthavonta történik. A számla a leolvasást következő hónapban postán megérkezik. A számlához kitöltött csekket mellékelünk, amit 15 napon belül kell befizetni.
 
Aki eddig is csekken vagy egyéni átutalással fizetett, vagy csoportos beszedésre hatalmazta fel bankját, annak a fizetési módja nem változik.

Az átállás átmeneti nehézsége

Minden vízfogyasztónk az átmeneti időszakban 1 hónapon belül 2 számlát kap, a leolvasási ciklusnak megfelelően:Amennyiben a Fogyasztó korábban is csekkel vagy csoportos beszedési megbízással, egyéni átutalással egyenlítette ki számláit, a fenti időszaki fogyasztásokról szóló mindkét számláját az eddigiekhez hasonlóan postán küldjük.

Társaságunk tudja, hogy az egyszeri számlatorlódás megterhelő a fogyasztók számára. Az esetleges pénzügyi nehézségek enyhítésére az első „csekkes” számla befizetési határidejét az általános 15 nap helyett 30 napban határoztuk meg, hogy mindenkinek legyen kellő ideje a szükséges fedezet előteremtésére!
 
Kérjük Fogyasztóinkat, hogy lehetőségük szerint készüljenek fel arra, hogy mindkét számlát ki tudják ebben az időszakban fizetni.
 
Reméljük, hogy az új fizetési mód és rendszer áttekinthetőbbé és biztonságosabbá teszi a díjfizetést, és a szeptember-októberi többlet teher ellenére mindenki megelégedésére szolgál.
 
A készpénzes fizetési mód megszüntetésétől függetlenül a leolvasó az eddig megszokott időpontban továbbra is rögzíti a vízmérő állását.
 
Amennyiben valaki ezen időszakban nem tud otthon tartózkodni, vízmérő állását – a rendszeres számlázás érdekében – augusztus 15-től az alábbiak szerint diktálhatja be:
 

 
Ügyfeleink kérdéseire a vízmérő leolvasója és az ÉTV Kft. ügyfélszolgálata is készséggel válaszol.

Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:

cím: 2030 Érd, Felső u. 2.
telefon: 06-23-521-751
e-mail: ugyfelszolgalat@erdivizmuvek.hu

Ügyfélfogadás: hétfő: 8.00 − 20.00, kedd, szerda, csütörtök: 8.00 − 14.30


Keresés

Hirdetés

Hirdetés